Bruynseels Vochten showroom Kalmthout

Klantenser­vice

Kun­nen we je helpen?

Onze ser­vices

Tevre­den klant? Ver­tel het verder.
Heb je opmerkin­gen? Ver­tel ze ons.

Heb je een vraag of heb je hulp nodig?

Neem dan zek­er con­tact op. Wij helpen je graag verder met al je vragen.
Contacteer ons

Garanties

Bruynseels-vocht­en: een vaste waarde in provin­cie Antwer­pen. We vertellen je graag waarom het een goed idee is om voor ons te kiezen.
Ontdek onze beloftes

Veelgestelde vra­gen

Zit je met een vraag of bezorgdheid? Miss­chien vind je het antwo­ord tussen deze veelgestelde vra­gen. Staat jouw vraag er toch niet bij? Neem dan zek­er con­tact met ons op.

Wat is de levertijd van ramen en deuren?

Onze levertermijn wijzigt continu, naargelang we veel of weinig werk hebben. Daarnaast is deze ook afhankelijk van het type project (particulier of een aannemer). Het is dus moeilijk om hier een hapklaar antwoord op te geven. Stel deze vraag bij bestelling zeker aan onze vertegenwoordiger: de levertermijn wordt tenslotte altijd in samenspraak met hem/haar bepaald.

Wat is de levertijd van veranda’s en buitenleven?

Onze levertermijn is afhankelijk van verschillende factoren en wijzigt continu. Vraag dit bij bestelling zeker na bij onze vertegenwoordiger!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Omdat al onze producten op maat gemaakt worden, kan je deze jammer genoeg niet retourneren. Per project wordt er gekozen voor specifieke RAL-kleuren, maten en afwerkingen: en deze kunnen wij niet elders recupereren.

Kan ik mijn producten op maat laten maken?

Absoluut! Sterker nog: wij leveren enkel maatproducten. Jouw ramen, deuren en veranda’s worden dus steeds volledig op jouw maat gemaakt.

Wat is de minimumprijs van een offerte?

Voor een offerte is er geen minimum- of maximumprijs: alles hangt enkel en alleen af van de producten die je wenst. Wij voeren zowel kleine werken (zoals het plaatsen van vliegenramen) als grote werken (projecten met honderden ramen) uit. En dat doen we voor beide met evenveel zorg en liefde, natuurlijk!

Hoe krijg ik een offerte op maat?

Heel eenvoudig: wanneer je jouw gegevens achterlaat via het offerteformulier op onze website, zal onze vertegenwoordiger zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Jij geeft je wensen door - en wij maken kosteloos en geheel vrijblijvend een offerte op. Zo simpel is dat!

Kan ik een afspraak bij mij thuis maken?

Jazeker! Wij komen graag vrijblijvend langs om de nodige zaken op te meten en het project ter plaatse samen te bespreken.

Waar kan ik, na aankoop, terecht voor vragen of klachten?

Als je vragen hebt, kan je ons op drie manieren bereiken:

Mijn ramen zijn stuk. Hoe zit het met garantie?

Bekijk best even jouw op maat gemaakte offerte: daar staat steeds duidelijk vermeld hoe lang onze garantietermijnen zijn.

Mijn ramen zijn stuk. Hoe lang duurt het voor jullie dit komen herstellen?

Bruynseels-Vochten stuurt elke dag een aantal serviceploegen de baan op, specifiek gericht op herstellingen of kleine werken. Wij groeperen de nodige werken per regio en voeren deze zo spoedig mogelijk uit.

Helpen jullie om premies aan te vragen?

Ja en neen: wij lichten graag alle premies toe, bezorgen je de nodige documenten en helpen deze invullen. Het enige wat jij zélf moet doen, is de effectieve aanvraag - omdat deze persoonlijk op jouw naam staan.

Hoe lang duurt een plaatsing?

Ook dit is afhankelijk van wat je laat plaatsen. Een gemiddelde woonst voorzien van nieuwe ramen, dat is een meestal een kwestie van een paar dagen. Plaatsing en oplevering van een veranda, komt meestal op een paar weken - afhankelijk of wij ook de fundering moeten voorzien. Is dit laatste het geval? Dan is het een groot voordeel dat wij alles in eigen handen hebben - en aaneensluitend en vlot de werken kunnen uitvoeren.

Hoe lang duurt het voor ik een offerte krijg na aanvraag?

Wanneer je je prijsaanvraag hebt ingediend, zal onze vertegenwoordiger je binnen een paar dagen contacteren om een afspraak te maken. Daar bespreken we al jouw wensen en noden, zodat we je binnen de week een offerte kunnen bezorgen. Is jouw project iets uitgebreider dan gemiddeld, dan kan dit iets meer tijd innemen - maar als dit het geval is, word je daar natuurlijk van op de hoogte gebracht!

Komen jullie op locatie opmeten of moet ik dat zelf doen?

Geen zorgen: wij nemen alles uit handen. We sturen onze vertegenwoordiger en technische opmeter naar je thuis. De vertegenwoordiger meet het geheel een eerste keer op, zodat hij/zij nadien een correcte prijs kan bezorgen. Bereiken we hier een akkoord rond? Dan meet onze opmeter een tweede keer alles op, zodat we alles correct kunnen produceren en plaatsen.

Kan ik een versleten deel laten vervangen bij jullie?

Afhankelijk van de situatie. Zo herstellen wij geen ramen van derden, omdat er vaak diverse merken en types van beslag en profielen gebruikt worden, waar wij niet mee aan de slag kunnen. Voor de merken en types die wij wél gebruiken, staan we natuurlijk garant en herstellen we wel. Zijn jouw gehele ramen, deuren of veranda’s aan vervanging toe? Dan vervangen we die door nieuwe exemplaren.

Hoe lang duurt een meting?

Gemiddeld reken je best op een twee- à drietal uurtjes.

Kan ik vrijblijvend langskomen of heb ik een afspraak nodig?

Je kan steeds volledig vrijblijvend langskomen in onze toonzalen om onze producten te bekijken. Er is steeds iemand aanwezig die jou met veel plezier zal verder helpen en bijkomende informatie zal geven.

Kan ik mijn aangekochte ramen/deuren ook zelf plaatsen?

Dit kan, als je een handige doe-het-zelver bent. Maar als we écht mogen kiezen, dan raden we je toch aan om dit uit handen te geven aan onze gespecialiseerde plaatsers. Zij weten als geen ander welke specifieke richtlijnen gevolgd moeten worden om een correcte werking te bekomen en om kwaliteit en lange levensduur te garanderen.

Renoveren jullie houten ramen?

Wij renoveren geen houten ramen, maar we kunnen wél jouw houten ramen vervangen door kunststof of aluminium exemplaren. En dat kunnen we alleen maar aanraden: zo hoef je je ramen nooit meer te schilderen én geniet je met een minimum aan onderhoud van kwaliteitsvol buitenschrijnwerk.

Kunnen jullie kattenluiken plaatsen?

De plaatsing van kattenluiken is geen probleem, zolang we het doen in buitenschrijnwerk dat door ons geleverd is - of door ons geplaatst zal worden in de toekomst.

Kunnen we sleutels bijbestellen van een deur die jullie eerder plaatsten?

Dit is geen enkel probleem. Jouw sleutel heeft tenslotte een unieke code of sleutelkaart, waarmee we eenvoudig nieuwe sleutels kunnen bijbestellen.

Geen antwo­ord op jouw vraag gevonden?

Twi­jfel dan zek­er niet en con­tacteer ons of bel naar +32 (0)3 666 57 86. En onze medew­erk­ers zullen je met veel plezi­er te woord staan.

Menu